tisdag 16 mars 2010

Vad tror ni om detta då?

Jag har blivit helt tokig i såna här tröjor, i varje affär jag
går in i så måste jag prova minst en sån här långärmad
sak, den här var väldigt tunn och stretchig, så man måste
ha en tröja under för annars blir den väldigt genomskinlig...

Jag vet inte jag, jag provar dom jämt, men tvekar alltid i provrummet


Det här är alltså jackan som jag kollat på, 19.90€
Den finns även i svart och vitt, men tänkte att man kanske
skulle må bra av lite omväxling, har ju alltid haft svart
jacka förr. Men jag är ändå lite tveksam, så nu behöver
jag lite smakråd här, vad tycker ni om den här jackan?


Idag så var det väldigt varmt ska jag säga er, så nu börjar det bli dags att hitta någon tunnare jacka som jag kan ha på dagarna, annars så kommer jag att smälta bort här...

Jag behöver shoppa lite nya kläder nu känner jag...Jag behöver dels en ny jacka då, ett par nya skor, en ny väska skulle också sitta fint och sen så är jag väldigt sugen på att köpa lite nya jeans och några tunikor/klänningar som jag kan ha, istället för att bara välja mellan jeans eller dom kortare kjolarna som jag har.
Jag provade även lite nya skjortor också, och ett par ljusblåa jeans, men jag tyckte att dom inte satt bra på mig så jag struntade i allt. Skjortorna var fina, visst, men det är ju inget som jag är i behov av direkt, utan det jag behöver nu ganska snabbt är en tunnare jacka och ett par tunnare platta skor.

Jag har ju visserligen ett par tygskor hemma som jag saknar väldigt mycket, köpte dom i höstas då jag precis kommit hem från Montpellier så har inte använt dom så mycket heller. Sen har jag en sommarjacka hemma som jag älskar, men den är trasig så det är väl dags att köpa en ny....Väskor har jag ju hemma också, och det är en som jag vill ha ner nu, den är visserligen ganska sliten och inte så väldans snygg, men det är stor och rymlig...Kom just på en annan handväska som jag vill ha som jag vet att jag har hemma någonstans, men är inte riktigt säker på vart den befinner sig....

Jag är ju ledig imorgon också, så då har jag bestämt mig för att åka in till centrum och kolla i lite affärer, finns ju större utbud där än i Gallieni som jag var idag, men tror nog att priserna kommer att gå upp då istället...

Så ja, shopping står på schemat för imorgon också som ni kan se.

Inga kommentarer: