tisdag 23 mars 2010

Kommentar

Lilly sa:


"men Jenny, så långt hår du har fått:)

men hmm, lite elakt att misstänka din väska, låter mer som att någon med mer mänsklig form har tagit dina saker:/"

För det första, så är det en synvilla, mitt hår är inge långt alls, efter massakern som min förra hyresvärd utsatte mitt hår för så är det fortfarande för kort bak för min egentliga frisyr, dessutom är allt ojämnt och bara helt fel.
Så jag vill egentligen klippa det, men det kommer att bli för kort för den frisyr jag försöker med nu :/

Och för det andra, Det är min väska som stulit maten av mig! Vem ska ha haft tid att rota igenom min väska under dom 40 minutrarna det tog för mig att lägga ner maten, ta metron till jobbet och slänga in den i skåpet? Då jag dessutom har haft väskan på mig och under uppsikt hela tiden?
Det finns ingen chans att någon annan kunnat ta grejerna, och då det inte är jag, så är det väskan som vart hungrig. Finns ingen annan logisk förklaring för detta fenomen.

Sådeså.

Inga kommentarer: