söndag 7 juni 2009

Underbar och älskad av alla ;)

Igår så låg jag i sängen hela dagen, låg bara och surfa runt på internet och på kvällen så kolla jag på två filmer med bonusmaterial, grymt skönt var det, bara va helt själv och göra det man har lust med utan att känna sig tvungen att vara social eller gå ut eller nånting. Låg uppe till två tror jag det vart.
Idag så vakna jag flera gånger i förmiddags av att jag frös som bara den, första gången på en månad säkert som det har vart kallt i mitt rum...Men ja, sover ju bara med en filt nu eftersom det har varit för varmt med täcket, så jag fundera ett bra tag imorse om jag skulle hämta täcket och dra på mig, men latheten och tröttheten vann jämt så jag kröp ihop i fosterställning och försökte somna om ändå...Det gick ganska bra, klev upp halv tolv tror jag det var och sen dess har jag både duschat, rakat benen, tvättat håret, borstat tänderna, diskat och ätit frukost samtidigt som jag lyssnat på P3 och läst lite bloggar och aftonbladet och lite annat på internet.
Hade faktiskt tänkt att jag skulle gå till parken idag för att sola och plugga franska, men är så trött nu så jag vet inte om jag orkar, ska plugga ikväll här hemma istället och fundera på att kolla en film nu snart...

Ja, kanske ska bena ut lite frågetecken som antagligen kommit upp; den amerikanska killen från i fredags, som följde mig hem, hade igår lyckats få tag i mitt franska nummer så han skrev till mig, han tyckte att det var jättetrevligt i fredags och ville hitta på nånting mer med mig sen nångång...Han åker ju hem nästa vecka så vi får se hur det kommer funka rent praktiskt, jag vet inte.
Sen en annan kille vill komma till Frankrike och hälsa på mig, helst Paris vill han till, jag vet inte men hans signaler tyder på att han vill åka som nånting mer än vänner...
Men det är ju alltid lika kul att det finns folk som vill umgås med mig, trots att det nuförtiden blir väldigt komplicerat att få det att funka, då man oftast är i olika länder...
Och den jag vill umgås med, verkar inte vilja ha nånting med mig att göra längre, och jag vet fortfarande inte hur jag ska göra med allt det där...

Det blir ju så mycket jobbigare då man inte har någon att prata med heller, det är så svårt att förklara det jag vill ha sagt genom att skriva också så jag vet inte hur jag ska göra...

Men ja, jag är ju iaf fortfarande helt underbar och älskad av nästan alla=)

Inga kommentarer: