söndag 28 juni 2009

Godmorgon

Shit, vad svårt det har varit att sova inatt alltså, tror inte att det har varit såhär varmt förr på natten...Låg med båda fönsterna öppna, men med luckorna stängda för annars flyger det bara in en massa djur och så blir det ju så ljust tidigt så då kan man inte sova ut ordentligt. Men myggen letar sig in ändå så har legat och vridit och vänt på mig hela natten för att det har vart för varmt med täcket och man blir ju helt uppäten utan. Riktigt jobbigt alltså...Tror att jag ska pröva inatt med att ha fönsterna stängda ändå, det blir ju tystare då också och så kanske jag slipper myggen och kan sova utan täcke...
Men ja, får se hur jag ska göra...

Idag har jag inget speciellt som jag ska göra, ska plugga lite franska som vanligt, tror jag går till parken och ligger där och steker ett tag med det, vill ju bli brunare nu också innan jag åker hem=)
Har just ätit frukost nu så ska ta det lite lugnt nu innan jag går iväg, läsa aftonbladet och se vad som har hänt...

Inga kommentarer: