lördag 27 juni 2009

Shopping idag då=)

Jajemen det stämmer, jag har shoppat lite grejer idag.
Men inte så mycket eftersom jag mest tänker på vikten, tänk om jag köper en massa saker nu och så får jag inte med mig allt hem för att resväskan är för tung?Hemska tanke...
Och så vill jag ju köpa presenter till dom där hemma också, så det låter ju inte så bra heller: näe jag tänkte köpa grejer till er, men jag hade köpt för mycket kläder och skor till mig själv så hade ingen vikt kvar till er...Inte populärt antar jag.
Men jag kolla runt lite idag på vad jag ska köpa till dom, men har ingen aning om vad nån vill ha...Känns så tråkigt att köpa duschtvålar och wiskeyflaskor, det får dom ju ändå så att säga. Det är ju inte direkt nån stor skillnad på sånt här och hemma i Sverige...Vill ju köpa nånting speciellt till alla, som är typiskt franskt också, men det är svårt...Speciellt då man inte har nån fantasi för sånt heller...

Men ja, köpte lite grejer till mig själv idag iaf, det är ju rea nu i typ hela stan så jag hitta lite nya smycken och ett par nya solglasögon, knäckte ju sönder mina för ett par veckor sen så har gått med trasiga glasögon lite för länge nu..





Kanske inte syns så bra men det är tärningar för hela slanten, både på örhängen och halsbandet, hade först tänkt köpa ett set till en hemma också, men jag tycker det känns lite pinsamt att köpa exakt likadana grejer till sig själv som man sen ger bort i present till nån annan, vet inte varför, men jag tycker inte att presenten blir lika unik och speciell då.

Idag har det flyttat in en ny roomie till mig, det blev en tyska igen men den här är i 30årsåldern skulle jag gissa på, vet inte vad hon ska göra här än för vi hälsade bara en lite snabbis nu då jag kom hem och stod och laga mat. Hon var ganska så trött också så det enda hon brydde sig om att prata om var vägen till närmsta supermarché så hon kunde handla lite mat senare.
Aja, vi får bekanta oss med varann lite senare. Nu ska jag kolla på lite film igen känner jag=)

Inga kommentarer: