lördag 6 juni 2009

ojojoj, det vart riktigt tidigt imorse kan jag säga, brukar inte vara ute på så länge och hålla på...
Var ju ut igår kväll med några från skolan, vi var på en bar som var typ skeppsinpirerad först, där vi drack dålig öl, en jättesöt och en jättesur...öuhm, vätska...ja.
Sen kom några amerikaner från skolan och mötte upp oss där och så gick vi vidare till en australiensk bar och var där ett tag, inte så länge dock då det var jättemycket folk och jättedålig musik. Men då vi skulle därifrån så ösregna det rejält, Jenny upptäckte att hennes nya fina ballerinaskor inte gillar vatten och då vi gjorde ett försök att springa för att inte bli lika blöta så tappa jag dom nästan, inte så lyckat.
Men ja, sen gick vi till en annan bar som jag inte har vart på förut, och vi var där till typ halv fem eller nåt, dom hade öppet till fem på morgonen så ja...Men där på slutet så var det bara jag och en amerikansk kille kvar av vårat stora gäng så det vart inte så mycket roligare än vad vi gjorde det till (skamliga förslag undanbedes, tack).
Sen var han riktigt gullig och följde mig hela vägen hem eftersom det inte går några tramar så tidigt på morgonen, han tyckte inte att det var schysst att låta en ensam tjej gå hem, man gör inte så bara så visst fick han det, han fick stå ut med mitt trötta fyllesnack på halvbra engelska så...Ja innan så var den ju bra, dom tyckte inte att man hörde nån direkt skillnad på min engelska och deras så det var ju bra, men sen sådär på morgonkvisten då man är trött och full så kan jag ju knappt prata svenska ordentligt så han hade nog lite problem att fatta vad jag mena ibland tror jag...
Jaja, men nu är jag ju här i min säng, har sovit så nu är jag inte så trött längre, inte så full heller för den delen, men ganska hungrig så ska ta och göra lite mackor och en kopp kaffe tror jag, och igår så hjälpte en kompis mig med att installera ett program på datorn så nu kan jag kolla på film också så det blir lite sånt nu också=)

Inga kommentarer: