fredag 26 juni 2009

Då saker sker som inte får ske

Michael Jackson är död.

Det vet väl alla vid det här laget och det är lite svårt att ta till sig, man kan ju inte direkt fatta att han verkligen är död...Min pappa är lika gammal som honom och jag inte för hela världen leva mig in i att min pappa kan dö i hjärtattack. Inte än.
Han är ju så ung, det var ju faktisk Michael också, och det är ju så obeskrivligt...Visserligen var jag inget jättefan av honom, men han har ju inte fått sitt smeknamn av en slump, han har ju påverkat dagens musik mycket, som alla andra stora musikikoner...
Och alla är döda vid det här laget...Finns det någon kvar vid livet som har influerat dagens- och framtidens -musik så som Buddy, Elvis, Janis, Michael och alla andra har gjort?

Tror inte det faktiskt, kan inte komma på en enda nu faktiskt..

Det enda jag kan tänka på nu är att jag har ätit upp min sista pudding med noisettesmak, och jag sörjer den nästan lika mycket som The Prince...

1 kommentar:

Anonym sa...

illa med puddingen du:P men väldigt illa med Michael, såg de i morse på nyheterna, värsta mysko, visst inge jättefan ja heller, men bytte ju inte radiokanal då hans musik kom, så bra va han, men va kke alla olika operationer som på nåt sätt tog på hjärtat. .