fredag 12 juni 2009

Nya skor!




Jajemen, nu har jag köpt 3 par nya skor, t om ett par som jag har lovat i 10 år(!) dyrt och heligt att jag aldrig skulle köpa, men som jag ändå gjorde nu bara för att dom var billiga och lättburna, bra att ha nu då det är grymt varmt och som man inte behöver vara så försiktiga med.
Är på språng nu så hinner inte skriva mer nu, ska iväg på avskedsmiddag med skolan, det är runt 16 elever tror jag det var, som slutade idag så då anordnar skolan en avskedsmiddag för dom, är ju inte direkt jättebra kompis med nån av dom som åker hem, det är några stycken som jag har åkt till stranden med, eller festat med, eller åkt på utflykter med, men det är ju ingen som man kommer hålla kontakten med efteråt...

Men jaja, ha en bra kväll, det ska jag ha iaf!

Inga kommentarer: