söndag 21 juni 2009

Hello Cleveland!



Kolla på This is Spinal Tap igår, helskön film alltså...Den där frasen var det enda jag visste från den filmen innan jag såg den, och jag hade för mig att han skrek det först då dom lyckades hitta ut till scenen....Men ja, den var rolig iaf, synd bara att jag var så jäkla trött då jag börja titta på den så det var nära ett par gånger att jag somna...

I eftermiddag så ska jag till Fête de la Musique med dom andra, vet inte riktigt vad det är, men den ska tydligen alltid vara den 21 juni i en hel drös med länder för att fira att sommaren har börjat. Tror inte att den finns i Sverige dock, kan då inte minnas att jag har hört talas om en festival som är samtidigt som midsommar....Men vi firar ju midsommar av samma orsak så det blir ju samma sak kom jag på...
Aja, ska försöka ta mycket bilder idag också på det, så det blir en bra drös att lägga ut, tog ju en massa igår också i Arles som jag ska lägga ut senare, men nu så ska jag sätta mig med franskan och jobba lite innan jag åker neråt stan..

Inga kommentarer: