fredag 26 juni 2009

Lite nya bilder från mitt liv

Hos Josephine igår då jag
för första gången i mitt liv fick smaka
på sangria

Bildbevis på att jag faktiskt har badat
denna sommar! Detta var senaste gången
då Josephine gav mig idén att ta lite bilder
på spektaklet, i tisdags närmare bestämt

En av många statyer i denna stad,
denna i en fin, lugn park i närheten
av katedralen s:t Pierre

Stranden vi var till i tisdags, förbryllas
alltid över att trots att det är skinande
sol så man blir bländad med solglasögona
på, så blir bilderna så obeskrivligt mörka...


Jag, Caroline och Roman i söndags,
då vi var på Fête de la Musique och
kolla på Romans "pappa" som spela
jazz med sitt band

Hela glada gänget från då vi var på
Fête de la musique

Den stora affärsgatan ner mot Place de la
Comédie

Jag och Laura, spanjorskan i min
klass, på avslutningsmiddagen
för två veckor sedan

Så, nu ska jag gå och duscha, och sen då jag ändå inte har några planer eller läxor att göra så ska jag lägga mig och kolla på film, kanske ta ett glas vitt i min ensamhet.
Ha en bra fredag!

Inga kommentarer: