måndag 29 juni 2009

Sitter och pluggar nu, ska läsa Montpellier plus och välja nån artikel att rescensera. Det är en gratistidning som Metro hemma, så typ alla läser den och vi brukar läsa den på lektionen också om vi har tid. Sen brukar Joanna be oss att rescensera en artikel åt henne, så man får lite träning på det. Det är inte obligatoriskt, men hade inte så mycket andra läxor idag så då kan jag lika gärna göra det också.
Idag har det inte hänt nåt speciellt, fick två nya i klassen och två har slutat så vi är fortfarande 10 pers, men den här veckan blir sista för många i min klass, i skolan vet jag inte men jag tror det också.
Nästa vecka ska dom göra om alla grupper igen, och då kommer jag att hoppa upp till B2-nivå om jag har tur, eller ja, jag vet ju visserligen det eftersom jag redan pratat med killen som sköter grupperna och vi kom överens om det, men man vet ju aldrig=)
Näe, ska ju plugga på den här veckan så jag kan och förstår så mycket som möjligt så får jag väl göra ett försök på B2-nivån...

Skulle gå och handla vatten idag på mataffären, men den ligger ju i en stormarknad med en hel drös klädaffärer, så jag kunde inte låta bli att gå in i en där det var rea, är ju fortfarande den stora rean här i stan och jag tror att det är sista dagen idag...Men jag kom ut med 3 tröjor faktiskt, även fast jag lovat mig själv att inte köpa nå mer kläder till mig själv men det är ju så svårt, speciellt då det gick på knappt 300spänn allt som allt...

Den gröna blir antagligen för varm att ha härnere
men jag tyckte den var fin och ovanligt mot för de
tröjor jag vanligtvis har, tänkte ta en grå först,
men kom på att typ alla mina kläder går åt det
ljusgråa hållet nu så nu får det va med det...
Den andra behöver nog ingen beskrivning=)



Ville ha en svart sånhär, med ett argt morrande
ansikte på baksidan, men den hade dom bara i small,
och den satt alldeles för tajt på mig, och sen hade dom
inga andra än just den här i medium, men den är ju fin ändå




Inga kommentarer: