onsdag 24 juni 2009

Guud, vad mätt jag är nu! Har ju egentligen inte ätit nånting tungt heller så tycker det är lite knepigt, tog bara en lätt sallad utan nåt annat än sallad, tomater, majs, paprika och gurka i, och till det två mackor med chevréost. Sen tog jag en puddig men noisettesmak- man är ju i Frankrike så då får man göra som fransoserna- och dricker nu en kopp kaffe men känner att jag knappt får i mig den, känns helt fullt i magen!
Idag har jag sprungit lite ärenden, har köpt frimärke och kuvert och ett tramkort, sen handla jag mat och ringde sen mitt försäkringsbolag om hur jag ska gå tillväga med att få ersättning på min sjukhusräkning. Så nu är allt det klart, så ska jag lägga det på lådan imorrn. Nu så ska jag sätta mig och plugga och repetera det vi har gjort idag, känner mig inte alls säker på detta än...Ska sätta igång och göra läxorna nu för senare ikväll ska jag till J en sväng och ta en drink, tror vi ska ut efteråt också kanske, ska se om jag orkar med det.

Inga kommentarer: