tisdag 9 juni 2009

Mycket plugg nu

Ska sätta mig och plugga nu, vi fick 3 övningar, en text att skriva, en artikel vi skulle recensera om vi ville och hade tid och så skulle vi plugga på conditionnel présent som vi ska få prov på imorrn, det blir alltså...6 olika läxor tills imorrn!
Shiit, hon är inte lite hård, min nya professor, fick ju 5 läxor tills idag också och så hade vi ett prov på det...Men ja, det är ju inte direkt supersvårt heller, allt idag har jag ju gjort förr så det var inge nytt, och det vi har fått i läxa har jag ju också gjort förr så...Men ja jag vet inte, tycker att det har känts rätt enkelt nu dom här dagarna så ska se efter den här veckan, med hur det känns annars så ska jag kolla om det är möjligt att byta grupp...Hoppas bara att min roomie kommer snart så jag får öva upp snacket på fritiden också så!

Ja, en liten sak till bara; den här killen jag berätta om tidigare, jag tror att anledningen till att han inte tagit kontakt igen efter helgen är för att han är blyg...Vinka lite snabbt åt han idag på rasten, hade inte tid att hälsa riktigt på han + att det var en hel drös personer emellan så vart lite krångligt också, men då jag vinka så slog han direkt ner blicken i golvet, men jag tror, är inte helt säker men jag tror att jag såg en liten, liten vinkning tillbaks...Antingen det, eller så vill han helt enkelt inte veta av mig nå mer, men vad vet jag? Vad gissar ni på?

Nä nu ska jag plugga plugga plugga!


Inga kommentarer: