söndag 31 maj 2009

Blandade känslor


Sista dagen hemma för den här gången...Ska gå ner på affärn och handla lite mat som jag ska ta med och så ska jag packa ur kläderna som jag inte ska ta med ner igen, och mäta en annan väska som jag kanske ska ta med...Sen vet jag inte vad som händer direkt, ska väl se om dom andra vill hitta på nånting.
Igår så var det ju dop, han har blivit så stor grabben! Och han är så gullig, och prata hela tiden...Det här är den lille, min bror Fredrik håller i han, Folke.
Igår kväll så grilla jag med kompisarna, sen gick vi till folkan och titta på Veronica Maggio...Det var kul att träffa alla igen, både familjen och kompisarna...

Vet inte vad jag ska skriva mer, är lite disträ nu men tanke på allt, jag har saknat alla så mycket men jag vill ändå åka tillbaka till Montpellier nu och ändå så kändes det så skönt att vara hemma...Saknar dig så otroligt mycket men du är inte här...
Jag trivs så bra därnere, men jag trivs här också och jag vet inte hur jag ska göra med nånting längre...


Inga kommentarer: