torsdag 28 maj 2009

Dagen innan

Jaa, imorrn så åker jag hem till Hudiksvall=) Så det har inte blivit så mycket skrivande pga det....Har haft mycket annat att tänka på och göra och så plugget också som tagit tid, samtidigt som man hellre vill ligga i parken och sola så=)
Men ja, tog lite bilder idag, det är på katedralen, gatan som min skola ligger på och på Place de la Comedié, ville ta på turisttågen som stod där...
Men ja, det har inte hänt så mycket heller, idag efter skolan så gick jag, Josephine och Randi och tog en kaffe och prata lite, Randi slutar ju skolan imorrn och på måndagmorgon så åker hon till Barcelona men grabben sin...Så det var sista gången jag fick träffa henne nu på ett tag..Hon ska ju komma tillbaks i juni så vi ska försöka träffas då också förhoppningsvis, det är ju så tråkigt då alla man träffat och umgås med härnere åker ju bort och försvinner, dom flesta för gott... Är ju så tråkigt då det är så många härliga personer man har träffat härnere, många som man lätt skulle kunna umgås oftare med, men som inte går för att dom är från andra länder, har annat att göra, nya resor att göra...
C´est la vie...

Men ja, nu så ska jag sätta mig och plugga litegrann, göra läxan som vi fick... Ska skriva vad jag tycker att man ska göra åt vissa saker, som typ olika löner, hundskit(ett STORT problem härnere), eller om mobiltelefonanvändning på lektionerna... Typ såna grejer...Jaa, det har varit mycket sånt den här veckan, våra egna åsikter om saker, och diskussioner för och emot olika saker...Och sen ska jag ta och packa lite till, har inte packat ner kläder och sånt som jag ska använda i helgen så ska kika på det ikväll...

Inga kommentarer: