söndag 17 maj 2009

Capoeirafest
































































Ja igår så följde jag med Josephine och hennes kille till en fest som hans capoeiragrupp håller varje år, det var mat, dryck, mycket folk, dans och uppvisningar. Det var väldigt kul, bortsett från en incident med en av killarna som jag dansa med...Fast ja, man kanske kan kalla min dans för en olycklig incident också men jag försökte iaf=) Men ja, han försökte kyssa mig hela tiden och var allmänt närgången så det var inte så trevligt, men dom andra killarna var mer gentlemannamässiga som tur var...Det är lite svårt att säga nej till nån som bjuder upp en då det är lite meningen att man ska dansa på en sån här tillställning...Men ja, det var kul iaf, ni får ursäkta att jag ser ut som en struts eller nåt på bilden med mig och Josephine, jag gör alltid sådär med nacken då jag blir fotad samtidigt som jag dansar verkar det som...Jag försökte låta bli, men det går helt enkelt inte...

Idag på morgonen hade jag satt klockan på halv nio för att jag skulle åka ut till Mosson och kanske köpa en cykel, men jag var så trött och hade ont i huvudet och kände mig allmänt ruggugglig så jag stängde av alarmet och somna om. Det får bli en annan söndag istället, då jag inte har vart ute och festat natten innan.

Jaa,ska väl ta och äta lite nu, och gå ut och gå sen kanske, ska tydligen åska här senare så då vill man helst inte va ute, men helst av allt så vill jag ju bara ligga i sängen och slöa, synd bara att man inte har en tv...Men om jag väljer att stanna i sängen så ska jag försöka mig på att få igång SVT Play, och se om det finns nå bra program där...

Inga kommentarer: