måndag 11 maj 2009

Tidsfördriv=)

Så, nu har jag ändrat litegrann här på bloggen, fast jag egentligen skulle ha satt mig på en gång och gjort läxan sist...Men nu ser det lite mer personligt ut iaf, ska väl leta vidare mer en annan dag och ändra litegrann, tror att mallen är för stor nu och så gillar jag inte rubriken...Men ja, det måste bli en annan dag det...

Ja vad var det du sa? Att man fastnar i flera timmar med sånt här fastän man inte tänkt det, och jag som bestämt sa då att jag sket fullständigt i allt det här och bara skulle låta det va...Tänk vad fel man kan ha! haha, jaa du hade rätt ändå=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

va det jag som hade rätt? :P

Anonym sa...

den sidan jag fick min från e rätt bra tycker jag, sådär lite roliga:P fast va ju iof bara en ja fastnade för riktigt:D
men du ser, Lilly har alltid rätt, hmm?!:P