fredag 15 maj 2009

Fredag igen

Jaa, har suttit och försökt göra om här nu igen, för jag försökte ändra rubriken först och efter det så försvann typ allt annat, så jag var tvungen att börja om, så hitta jag en ny bakgrund och tog en ny bild, och så hitta jag en besöksräknare också så nu får det va... Det var på tok för krångligt att försöka få till undertexten till rubriken på ett bra sätt själv, så det får jag strunta i antar jag. Men med min envisa inställning så kommer jag att försöka snart igen=)

Idag har det inte hänt så mycket, hade prov på skolan som gick sådär, sen satt vi mest och prata, vi skulle försöka få dom andra i gruppen att vilja besöka vårat land och hemstad genom att beskriva det på ett bra sätt...Och jag "vann" kan man väl säga, jag sa att det bästa som finns är att sitta vid kanalen och äta mjukglass på sommaren, och det fick dom andra att välja min stad, så jag är väl lite stolt över det kan man säga=)
Sen lyssna vi på en fransk kärlekslåt för att sångaren sjöng i futur simple, så vi skulle fylla i sångtexten med dom orden då...Men sen har det inte hänt så mycket, mitt internet har hållt på och krånglat hela tiden då jag suttit och försökt göra om här så det tog ett bra tag, men nu tror jag att jag ska kolla på en film och äta lite kakor med en kopp cappuccino, har en film som jag inte kollat på än, Giant med James Dean.

Ni får ha en bra kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

j*vla fubb människa va brun du är:) morr säger ja bara, å moahahaha, va de inte de ja sa, man blir fast tillslut med att ändra bloggen, man blir aldrig riktigt nöjd, å ja du e ju envisheten själv ibland:P