lördag 23 maj 2009

Krångel och solsken äntligen=)

Ja, fick upp det senaste inlägget nyss, höll på hela kvällen igår och en bit in på natten, men den ville bara inte ladda upp videoklippen och bilderna, så jag lät allt va och gick och la mig, men nu på morgonen så funka det finemang!
Idag så skiner solen igen, så jag ska ta och gå ner på stan och kika lite på marknaden, kolla om det är nå mer marknader runtom i centrum och se om jag hittar nå presenter...är på jakt efter en klänning också som jag kan ha på dopet, har blivit helt kär i såna där ärmlösa klänningar, som går ner till knäna, men jag har ingen snygg bränna på urringningen så jag vet inte om jag vågar bestämma mig för en sån än...Men ja, blir det bra väder nu i veckan och om man verkligen kommer iväg imorrn till Mosson så ska jag försöka dra till stranden så ofta jag orkar. Vill inte hålla på och hyra cykel varje dag heller för det blir lite väl dyrt för dom få soltimmar man får, så det är därför jag ska till Mosson imorrn, se om jag kan köpa nån billig där..

Imorrn så hitta jag en liten vinbutik inne i stan, har aldrig sett den förut- man blir helt förundrad över att man fortfarande upptäcker nya affärer, på samma gata som man går på typ varje dag- och dom hade skitbilligt vin där, lokalt, utländskt, och från olika distrikt..Tom wiskey och champagne hade dom, kolla inte priset dock, är bara ute efter vinet=)
Så jag köpte fyra flaskor för knappt 11eur...Kan ju lova att jag handlar mer där.

Jamen nu så ska jag äta lite frukost, och börja knata ner mot stan, för att se vad jag finner.
Ciao!

2 kommentarer:

Anonym sa...

men jenny, hur kan du hitta en butik i morrn som du redan vare på?:P:S

Jenny sa...

Men oj, såg inte att jag hade skrivit fel där=) jag mena ju igår...haha så fel det kan bli!