söndag 17 maj 2009

lördag kväll

Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg inatt, var på fest med Josephines killes capoeiragrupp ikväll, vet inte hur det stavas men tror det är så. Det var jättekul, jag dansa en del, och fota en del, ska ge er detaljer och bilder imorrn för nu orkar jag inte med det...Men tidigare idag så gjorde jag inte så mycket, låg i parken och solade, och så tvätta jag lite kläder, jättetråkigt...Men imorrn så ska jag kliva upp tidigt och åka till Mosson, ett kvarter en liten bit bort från mig, och kolla på gamla cyklar. Dom säljer gamla cyklar där då så ska kolla om det finns nån till bra pris, så jag slipper hyra en cykel varje gång jag vill åka till stranden, visserligen så gör det inte så mycket, eftersom det är billigt och man vet att cykeln är hel då man får den, men om man vill cykla ofta så blir det ju en slant...
Men nu ska jag sova lite, så jag inte sover över imorrn nudå, då det är tredje gången gillt för mig nudå=)

Inga kommentarer: