måndag 18 maj 2009

trött och uttråkad...

Hade tänkt gå ut och gå nu på kvällen, men hade helt enkelt inte ork med det...Kände bara att jag hellre ville ligga i sängen och slöa än att gå ut och röra på mig.
Gjorde ett försök med läxan också, får se om det blir rätt...Det är ganska så snurrigt att försöka komma ihåg allt om hur man skriver i dåtid, före dåtid och nutid och framtid på alla olika sätt, tycker allting ser typ likadant ut men det är små skillnader som man måste komma ihåg...Ja, jag hoppas det blir mer träning på sånt så att man kan känna sig säker på det..
Satt och gick igenom alla papper som jag har fått hittills också, och rensat ut i princip allt, blir ju så mycket papper att ta med så nu har jag bara med dom aktuella papperna och lite stödpapper som är bra att ha med...Läste igenom mitt första kollegeblock också, kan inte fatta att jag har lyckats fylla ett helt block, plus en rejäl hög lösa papper, på den här tiden...

Nu ska jag bara ligga och ta det lugnt, är så jäkla stel i nacken idag, och har fått huvudvärk nu på kvällen så det blir inte mycket action nu kan jag lova...

Inga kommentarer: