onsdag 5 maj 2010

Dom sitter på än

Nämen det blev ju mer spenderande idag också, gick ju som sagt till Gallieni, hittade ett par knäkorta jeans som satt riktigt bra och till ett bra pris, så dom blev det och vet ni vad jag mer snubblade över i samma butik, om inte en helt härligt söt 50-talsklänning? Röd med små, vita prickar och ett brett svart skärp till. Underbar.

Efter det så tog jag faktiskt en sväng ner på stan också, kikade runt i en massa affärer, och hittade en liten trång skobutik med ett par svarta ballerinaskor som jag köpte lite på impuls.

Och på det gick jag in på C&A och köpte ett paket strumpor, såna där tunna som bara täcker fotsulan och tårna vet ni, och ett hårdiadem som kommer passa jättebra ihop med klänningen.

Så det blev mycket impulsshoppande idag, men man ska ha såna dagar också tycker jag. Det enda som jag verkligen vill ha nu, är ett par converse-skor. Har tittat på ett par med The Clash märke på, känns rätt för mig, men jag tror att dom kostar 80€ och jag vet inte...är det värt det?
Annars så är det skitsvårt att hitta converse i den här stan, bra mycket lättare att hitta fejk-converse för inga pengar alls, men jag vill ju ha äkta nu.

Nu sitter jag och väntar på att hyresvärden med dotter ska äta klart, så att jag kan börja göra middag till mig, är jättehungrig eftersom jag inte ätit någonting sen 12 tror jag, och då blev det bara en skål ris med ägg och en kopp te.

Inga kommentarer: