lördag 15 maj 2010

Det här med kort

Har ni tänkt på en sak?

Att då man försöker ta kort på sig själv, så blir man aldrig lika snygg som man faktiskt är i verkligheten.

Lika då folk tar kort på en då man har druckit lite för mycket, så att man blir sådär rödrosig i ansiktet vet ni.

Man ser alltid betydligt fullare ut än vad man egentligen är, och mycket fulare än vad man vid tillfället tror att man är...

Jag är en sån som brukar fördriva tiden lite då och då med att ta kort på mig själv, men det slutar alltid med att jag har tagit en 30 bilder från olika vinklar med olika ansiktsuttryck och jag tycker alltid att precis vartenda ett av dom inte visar mitt "verkliga" jag.

Idag så har jag faktiskt gjort en frisyr som är värt att kallas frisyr, och jag tycker att det blev riktigt bra. Det ser sådär slarvigt och ihopknåpat ut, som det alltid gör på kändisar.
Det ser ut som att jag bara tagit en bunt nålar och tryckt ihop håret på 30 sekunder.

I verkligheten tog det närmare 1 timme...

Och detta vill ju jag föreviga, så att ni därhemma också kan få se att jag har fått väldigt långt hår nu och faktiskt kan göra annat än låta håret hänga rakt ner.

Men det får jag ju inte förstås, för att min kamera har någon slags fullins isatt som jag inte kan ta bort...

Nu ska jag iväg och jobba kväll, det är soligt och fint ute, dessutom helg, så vi får hoppas att det kommer några kunder överhuvudtaget ikväll.

Inga kommentarer: