torsdag 8 oktober 2009

Torsdag kväll

Så har ännu en dag gått, utan att något anmärkningsvärt har hänt...Har varit och tränat nu på kvällen med en kompis, men att börja med box/fys då man vart sjuk i två veckor är inte att rekommendera. Och min kompis hade dessutom slagit i huvudet tidigare i veckan så hon var inte helt återställd från det heller. Så vi fick avbryta efter halva passet.
Inte blev det bättre av att vi var dom enda två på träningen heller, så tränaren kollade ju på oss hela tiden och instruerade bara oss så man tar ju i mer pga det också. Inte så bra.

Men då kanske man slipper träningsvärken imorrn och kan gå på bodypumpen också.

Vad händer i helgen då? Jag har ingen aning, känns tråkigt att bara sitta hemma nu också, då man snart ska lämna landet, men vill även spara pengar så då är det ju bättre att sitta hemma. Man spenderar mindre pengar då.
Han är hemma i helgen, och Blondinen kommer söderut, men ändå så är inte alla hemma.
Och alla andra är så tråkiga och kan inte ta egna initiativ till att dra ihop något.

Det finns en person som jag vill träffa, men det är så svårt att ta kontakt, vet inte vart jag ska börja, vad jag ska göra. Har inte all information som jag behöver för ett möte så det kommer antagligen att rinna ut i sanden, som allt annat kommer att göra nu en tid framöver...

1 kommentar:

charlotte sa...

inte roligt att ramla o träffa fönsterbrädan..
ha en bra dag