måndag 26 oktober 2009

Nämen oj oj oj då

Här var det dåligt uppdaterande måste jag säga, denna bloggare måste antingen ha jättemycket att göra, eller no life what so ever...

Ja, jag vet inte, har bara inte blivit av bara.
Har ju just inte gjort något heller, jobbade hela dagen i fredags, var på sjukvårdsutbildning med Hemvärnet i lördags, söndags kväll åkte jag till farsan och bytte till vinterdäck. Börjar ju bli isigt och kallt nu. I början på veckan...Kan jag inte minnas riktigt vad jag gjorde. Var på stan, tränade lite, väldigt mycket träningsvärk och umgicks med lite vänner.

Idag har jag vart runt lite och kollat upp, ska säga upp lägenheten nu i veckan=(
Man måste ju då ingen vill hyra den i andra hand, var ju en som maila mig i förra veckan, men som tyckte att 2000kr/mån per person vart för dyrt...
Så ja, ska fixa med detta i veckan, flytta alla grejer till nästa hus i helgen och förhoppningsvis få allting uppsagt.
Har mailat lite med en tjej jag känner i Paris, så hittar jag ingenstans att bo innan jag åker ner, så skulle jag få bo hos henne några dagar. Väldigt snällt, och uppskattat! Kul att man har någon man känner därnere iaf, såhär i början.


Träffade Lilly idag också, var med henne och gick på stan, köpte present åt Folke idag, han fyller ett år om en månad ungefär och eftersom jag inte är hemma då så ska han få den i veckan. Tänk vad fort dom växer, Lillys flicka är också väldigt stor nu också, för att vara ett halvår bara=)
Så hon tog också på sig att vara barnvakt åt en del av mina växter, så det blir nog bra, hon är hemma hela veckan så jag åker nog dit och hälsar på dom senare i veckan, och tar med mig några växter=)

Köpte ett par vinterstövlar också, har ju just inga vinterskor, och inga skor som är platta heller just, så köpte ett par svarta stövlar utan klack som jag kan ha, det blir nog bra.. Sen köpte jag lite snygga benvärmare och två kjolar på Lindex, vill ju ha lite annat att välja på i vinter än bara jeans, så nu blir det kjolar, strumpbyxor, benvärmare och stövlar=)

Lite om vad som sker i mitt liv just nu, blir nog inte så mycket bloggande den närmaste tiden heller, då jag ska börja packa ihop och sortera mina grejer, vill veta exakt vart allting är och så, så att allting jag vill använda är lättåtkomligt och så..

Men ni får ha en bra måndagskväll, allehopa=)

Inga kommentarer: