onsdag 14 oktober 2009

Godkväll

Mjodå, höll mig uppe till fem imorse, tänkte att det borde räcka för att lyckas sova långt in på eftermiddagen. Men ja, som vanligt så vakna jag strax efter tolv, men jag vägrade kliva upp då utan försökte somna om. Det lyckades väl ganska så bra, vakna igen halv fyra då jag klev upp och åt frukost. Det borde väl räcka?
Man ska ju vara uppe till iaf sju imorgon bitti och vill gärna hålla mig vaken hela vägen. Jag hatar att jobba trött.
Så ja, skulle väl få sällskap ner tror jag, då har man ju någon att vara social med som tur är, vi får hoppas att hon är pratglad då jag inte brukar vara det då jag kör.

Just nu håller jag mest på med förberedelser, har plockat fram arbetskläderna och packat ner lite mat och fika i väskan, vi skulle mötas halv sju och fara neråt.

Men ja, det får nog räcka för idag.

Inga kommentarer: