lördag 3 oktober 2009

Min lördagskväll

Satt här hemma, och kollade på min första Hitchcock-film, Rear Window heter den...Helt fantastisk. Och ja, han var ett geni, så jag kommer att älska alla hans filmer. Jag har ju 11 stycken så=)
Så nu blev jag sittandes med en 50-talsskiva med lite låtar, love them=)

Ringde pappa i eftermiddags också, och han reagerade på ett bra mycket bättre sätt än vad mamma gjorde, han tyckte att, är man ung så ska man ju passa på att prova saker, precis så som jag trodde och ville att mamma skulle reagera, hon som ville att jag skulle ut på utlandstjänst med det militära då jag var 19.
Men hon vart ju bara skeptiskt till allt. Men ja, det känns ju bra att ha iaf en förälders stöd, det kommer jag att behöva känner jag....Fast jag tror ju som sagt att hon bara är orolig, hon är säkert jätteglad innerst inne.

Så nu har jag bokat biljetten ner, enkelbiljett blev det...Och så har jag skrivit en annons på Blocket så om ni är intresserad av att hyra min lägenhet i andra hand så har ni bilder och telefonnummer på blocket.se, ska till syster imorrn och betala för annonsen eftersom mitt kontantkort är spärrat för betalsamtal av nån knepig anledning....

Och ikväll, ja, vet inte riktigt vad som händer, tror att jag ska ner på stan en sväng och umgås med några kompisar men har inte hört något från dom än så kanske inte...en kompis ville komma förbi på kaffe så ja...Vi får se helt enkelt, det är som vanligt häromkring det=)



Inga kommentarer: