måndag 28 juni 2010

Det här med semester

Nu har jag haft semester i en veckas tid. Under den här tiden har jag:

- Kört bil för första gången sen den 3e november

- Varit på puben en gång

- Firat midsommarafton med gamla vänner

- Försökt mig på att grilla

- Blivit myggbiten 3746 gånger

- Köpt en ny dator som nu fungerar nästintill smärtfritt

- Spelat volleyboll ute på stranden

- Ätit familjemiddag

- Snackat en massa skit över en kaffe med en massa vänner

- Blivit väckt kvart i åtta på morgonen av att någon jävel bestämde sig för att plocka ner byggnadsställningen alldeles utanför mitt sovrum

- Inte tagit ett enda kort

- Ätit "svensk" pizza


Så ja, det kanske inte är så värst mycket som man har hunnit med, tycker att den här veckan praktiskt taget har flugit förbi i en rasande fart.

Dessutom hade jag inga direkta planer på vad jag skulle göra heller, så det känns som att jag inte tar tillfället i akt och passar på. Som man brukar säga.

Men, det är ju som sagt semester, och solen skiner och det är varmt och för första gången på 8 månader så har jag min familj och mina vänner bara ett telefonsamtal bort, så jag hinner med.

Det är ju trots allt 9 dagar kvar tills jag måste åka igen.

Så räkna inte med särskilt många uppdateringar här den närmaste veckan.

Inga kommentarer: