torsdag 10 juni 2010

Åhnej

Sitter just nu och är lite less, och irriterad över en grej som har hänt nu.

Och jag vet inte vems fel det är heller, om det är jag som missuppfattat någonting eller inte gjort någonting ordentligt, eller om det är dom andra som helt enkelt glömt bort det efteråt.

Om det är jag som har gjort bort mig, så är det skit, och jag antar att det är försent att ändra på detta då.

Men om det inte är jag som har gjort bort mig, hur ska jag lyckas bevisa för dom andra att det är dom som har gjort fel?

I vilket fall som helst så känns det inte bra just nu, jag hoppas att det löser sig till min fördel i den här frågan, för jag behöver verkligen det här nu, jag klarar inte av att ha gjort fel i den här frågan.

Imorgon så ska vi reda ut det här, då caféts ansvariga jobbar, och dom andra två som det gäller också. Jag hoppas att det löser sig då.

Inga kommentarer: