tisdag 1 juni 2010

Städdag!

Har tagit en paus nu i storstädandet, så ska äta lite mat och kolla på lite serier en liten stund.

Det är nämligen min vecka att städa, och jag tänkte att eftersom det är så tråkigt väder idag så skulle jag passa på och rensa bland mina kläder och grejer, slänga bort sånt som jag inte vill ha kvar eller inte använder, försöka plocka undan vinterkläder och lägga i mitt bagage så det inte tar plats i rummet och sånt. Är klar med klädsektionen nu och har sopat golvet i rummet, men går igenom papper och sånt nu som vanligtvis ligger i min bag och samlar damm.

Det är saker som jag egentligen inte använder alls, jag har säkert inte ens någon användning av det, men det är saker som man ändå inte har kommit sig för att slänga, så nu är det dags att lätta på den vikten.

Men nu ska jag äta vegetarisk bolognese-sås med vita bönor, ris och majs, till det ett stort glas vatten med en citronskiva i.

Inga kommentarer: