onsdag 23 juni 2010

Ny dator!

Idag fick jag min nya dator, en Hp Pavillon-någonting-någonting.

Den är fin. Och svart. Och glansig. Och bred. Min förra var mer fyrkantig än den här, och 17tumsskärm, den här har 15.6 tum men känns betydligt större faktiskt.

Så idag har jag suttit och försökt förstå mig den hära...men har fortfarande inte fått allt som jag velat få installerat, men ja, det ska nog lösas sig i sinom tid.

Igår var jag med finaste Lilly och hennes söta lilla flicka, vi gick på stan och åt mat och pratade en massa, det var så kul att träffa henne igen.

Igår var jag även till Norrbo med alla mina vinterkläder och hämta lite nya sommarkläder som jag hade där, och herregud!


jag hade helt glömt bort hur vackert det är i Norrbo på sommaren, fast ja, det är alltid vackert i Norrbo. Jag ska antagligen dit en gång till iaf och då ska jag komma ihåg kameran och ta lite bilder.

Nu sitter jag och väntar på en kompis som ska komma förbi, vi ska gå på bockarna en sväng, det ska bli kul. Och intressant, jag har inte vart ut i hudik sen i höstas någon gång, och på onsdagar så brukar det vanligtvis alltid vara mycket bekant folk.
Men ja, det ska bli kul.

Inga kommentarer: