onsdag 16 juni 2010

Fixar och donar

Idag hade jag tänkt åka ner på stan en sväng, ska kika in i en skoaffär och leta efter lite nya skor, skulle vilja ha ett par pumps nu.
Sen ska jag till Yves Rocher och handla lite saker, bl a såna här soltabletter som ska förbereda huden för solen, så att man lättare blir brun och inte bara blir röd som jag blir. Har tagit dom där tabletterna i nästan en månad nu och det har ju inte vart så många soltimmar häromkring och jag antar att det blir lite bortkastat om jag slutar nu, dessutom är det inte så dyrt heller för en månad så ska ta och köpa en förpackning till. Så får vi hoppas på att det blir fler chanser på sol i en månad framöver!

Håller på och tvättar också, mest jobbkläder nu, på söndag så ska jag tvätta desto mer.

Har upptäckt att mitt usb-stick för trådlöst internet har blivit lite böjt nu, så sitter och är lite extra försiktig nu, vill inte att det ska gå av bara sådär nu heller.
Men jag hade ju hoppats på att kunna köpa en ny dator nu då jag kommer hem, så bara sticket håller tills måndag-tisdag så är jag nöjd.

Ska bleka håret litegrann idag också, bara så ni vet.

Inga kommentarer: