tisdag 23 februari 2010

Familj, förbered er!

Prisa Gud! Jag har inte hittat en, utan TVÅ skitbra sidor fyllda med fantastiska presenter till mina nära där långt borta i norr!

Jag har dock inte beställt någonting än, men jag hoppas att det kommer att gå smidigt också, tänk er, att bara beställa hem grejerna direkt till mottagaren, ingen extra vikt för mig, inga förseningar, inget slöseri med inslagspapper, bara positiva saker=)

Så nu har jag suttit och kollat in en massa saker, och valt ut en hel bunt till min familj, så imorgon då jag får tid, så ska jag trycka på beställningsknappen och skicka efter allting.

Det kunde ju inte komma lämpligare heller, för nu kanske jag hinner beställa hem presenterna innan min syster fyller år nästa vecka, och min far veckan efter det.

Vad mycket roligare det blev, då man finner en sån lätt lösning på problemet=)

Inga kommentarer: