torsdag 30 april 2009

Långhelg nu

Ja,då var det valborg igen då...Har ingen aning om vad jag ska hitta på, jag och en svenska på skolan prata om att hyra en varsin cykel på lördag och dra till stranden, eftersom det ska bli fint väder i helgen, men har lite problem med kommunikationen då jag inte har hennes telefonnummer...
Imorrn tänkte jag gå ner på stan och kika vad som är på gång där, vet ju inte hur fransoserna firar första maj men jag antar att det blir nånting som är värt att se.
Igår så åt jag och två tjejer lunch i en botanisk trädgård vid centrum, det var riktigt fint och rofyllt där, inte en enda tiggare eller liknande, vi gick runt och kolla lite där och hitta ett par stenbänkar med sol, man vågar inte direkt sätta sig i gräset då folk har för vana att låta det hunden lämnar efter sig ligga kvar så det är lite svårt att hitta en ren grön plats..

Igår kväll så kolla jag runt på lite saker för att se vad jag ska göra av mitt liv efter den här sommaren, har ju bara planer fram till v.32 sen har jag ingen aning om vad jag ska göra eller vart jag ska jobba...Men det är ju så svårt att veta vad som är bäst, och vad man ska göra, och vart man ska bo..
Men ja, det får bli ett senare problem då man har fått känna efter lite till vad man har lust med att göra.

Ikväll blir det ingenting gjort antar jag, ska få en ny rumskompis nu snart, en japanska blir det den här gången, så jag ska nog bara ligga i mitt rum och slöa..

En vecka kvar!

Inga kommentarer: