lördag 25 april 2009

Premiär

Igår kväll så var jag och två svenska tjejer ut och tog några öl på en bar i centrum, det var riktigt skoj...Sen kom en kompis till den ena tjejen och pojkvännen till den andra så då börja vi prata franska istället eftersom kompisen inte kunde så bra engelska, bara franska och spanska. Men det var faktiskt bra träning att försöka sig på en normal konversation på franska istället för den vanliga skolfranskan, jag tror inte att jag gjorde bort mig så mycket..
Kom hem halv två tror jag det var, så blev en helkväll det där, jag som trodde att vi bara skulle ut och ta en kaffe en snabbis.

Och hela veckan har det vart finväder, med runt 25-30 grader varmt och jättemycket sol, men nu då jag vakna så är det helt grått ute och blåser och har sig... Ska regna senare idag också har jag hört sägas...=(
Jaa, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, har för mig att vi planera nånting igår men det har jag glömt bort vad det var...kanske inte var idag heller...Ja, jag vet inte, det märker jag väl om nån hör av sig sen...

Nu ska jag äta lite frukost och slappa lite, kanske plugga lite franska också...

2 kommentarer:

Anonym sa...

heey! tack, gillar den skarpt, den känns verkligen som oss. .:) hähä du i ett nötskal, att "minns inte riktigt om vi bestämde nå men märker om nån hör av sig" hähä, du fick iaf en mer händelserik kväll än innan kke?!:P

Jenny sa...

Haha jaa precis, det har då inte ändrats kan jag lova...minnet är detsamma=) Ja, det var ju jättekul att sitta ute och ta några öl och prata franska, helt klart bättre än att sitta hemma framför datorn som man annars alltid gör=)