onsdag 21 april 2010

Meen

Jag har så sjukt tråkigt just nu, har ingen aning om vad jag ska hitta på att göra...Vet inte vad jag vill göra heller...

Det är en sån där dag, då man varken har lust eller fantasi till att hitta på någonting, och solen skiner idag igen så det skulle ha vart en perfekt dag att gå till parken...Tills jag kommer på att det är onsdag eftermiddag och jag är i Paris, så alla parker är helt knökfulla nu med barnfamiljer och annat skrot som vill lapa sol.

Onsdagar är ledig dag för skolbarnen i Frankrike, därav misstanken att det kommer vara mycket barn.

Har ingen lust att gå på stan heller, eftersom jag inte känner någon shoppinglust, vill köpa ett par ballerinaskor egentligen, men orka söka rätt på en billig skoaffär, då dom är rätt så sällsynta i centrum.

Aja, det får vara helt enkelt, får se om jag går ut lite senare, någonting måste man väl hitta på...

Inga kommentarer: