måndag 12 april 2010

Fuck, vad trött jag är nu. Har slumrat till och från dom senaste två timmarna, somnade till en halvtimme också på det.

Jag är trött.

Vet inte om jag orkar skriva något längre inlägg nu, hade tänkt både igår och idag att skriva om mitt växande människohat och misstanken om att 1 april inträffar den 11 april härnere, för det kändes faktiskt som det igår. 1 april alltså. Helt sjukt.

Men istället så är jag för trött just nu, men får se lite senare ikväll om man piggnar till. Är ju ledig imorgon så.

Har sett mitt schema för kommande två veckorna nu också, bara eftermiddagspass och stängning varje dag. Jobbigt. Men det ska bli ändring på det, nu då det är våran caféansvarige som gör våra tidsscheman och inte direktören. Hon har gjort om så att dom killarna som har en tendens att sova över vareviga gång dom har öppningen, ska få eftermiddagspass och stängningen istället. Och eftersom jag klassas som en av dom pålitliga(=D) så kommer jag att få mer förmiddagspass och ha öppningen. Me like.

Mer om det senare. Nu, äta en maffig bit varm chokladkaka med glass med vit choklad-bitar och kolla på ett avsnitt Heroes, så att man vaknar till lite.

Inga kommentarer: