lördag 27 augusti 2011

Hej



Igår skulle jag följa med Lilly till piercaren, som stöd bara, men det slutade med att även jag hamnade på britsen...

Som ni ser, så har jag en piercing på bröstet, och en under högra ögat. Själva piercingen heter dermal anchor, om jag minns rätt, och det sitter alltså som en liten platta alldeles under huden, så det är bara ett hål, det finns inget utgångshål någonstans.

Väldigt snyggt tycker jag själv, har suttit och funderat på att göra det ett tag, men inte vetat vart på min kropp jag skulle sätta dom, eller vem som skulle göra det åt mig, och då Lilly gjorde sina, så ja, varför inte jag med liksom?

Annars då? Näe, det händer inte så mycket, varit hemma i Sverige i två dagar knappt, så har inte hunnit med så mycket...Såg att det blev en miss i planeringen dock, jag beställde ju kläder från Ellos, och jag trodde att allt skulle komma med nu, men ett par tights kommer först om en månad...

Lite surt, men sånt är livet antar jag. Nu ska jag göra mat åt min syster och mormor, det blir en hög med grönsaker i ugn, med mathavre och dressing på creme fraiche och fetaost.

Simpelt, men gott. Ha en bra helg hörni.

Inga kommentarer: