tisdag 9 augusti 2011

Har hittat statistik!

En gång för inte så länge sedan, så fann jag själva sidan där all statistik för min blogg fanns. Jag bara ramlade över det en dag och har varken innan eller efteråt funnit denna funktion.

Förrän nu.

Och jäklar, vad roligt detta var! Visste ni att jag har haft totalt 271 sidvyer i USA? Om det är någon nu som bor där och läser detta, lämna gärna en kommentar! Jag blir ju nyfiken=)

Att det sen är mest sidvyer i Sverige, Frankrike och Irland är ju ganska självklart, jag antar att den registrerar då jag går in på bloggen själv med.

Men Brasilien? Japan? Singapore?!

Synnerligen intressant, men mest blir man ju nyfiken. Speciellt då man kollar in vilka sökord folk har använt sig av för att senare hitta hit.

Och man undrar ju lite vad för skit man själv har skrivit, då det tydligen ger ett sånt starkt utslag på sökmotorn.

Det som lett mest läsare hit, är sökning på "porslinslim", och den enda gång som jag kan komma på att jag skrivit om det var då jag fick lilla paniken över en kopp i Paris, och sedan räddade situationen. Men annars då?

Senare finns även sökordet ""+två katter" +avesta +"22 år"", vilket bara är förvirrande.

"Barndomsångest" är också ett sökord och det inlägget kommer jag ihåg då jag skrev.

Jag får fan i mig fortfarande svettningar av det där barnprogrammet.


Men vad som fick folk att hitta hit - eller att ens söka efter i första hand - med hjälp av orden "baksug i toaletten" vill jag nog inte ens veta.

Inga kommentarer: