lördag 20 augusti 2011

Godmorgon!

Jomänvisst, här är man uppe med tuppen på lördagen minsann, det beror mest på att jag börjar jobba klockan ett och jag kände igår att jag ville kliva upp lite tidigare och typ kanske, träna, eller nåt. Eller slösurfa runt på bloggar och tidningar och skit.

Det är det man gör då man inte har en tv att fördriva tiden med, man zappar runt mellan olika sidor istället.

Nåja, idén var iaf att kliva upp lite tidigare, och få träna lite smått. Har precis ätit frukost så vi får se om nån timme kanske.

Nu ni, nu är det inte långt kvar till min semester ska ni veta! Och jäklar var skönt det ska bli alltså. Visserligen är det bara 11 dagar och två av dom kommer gå åt till att resa men i alla fall.

På torsdag alltså, jag ska jobba idag, sen är jag ledig imorgon och vet inte än hur jag jobbar till veckan men antagligen mån-ons men sen så.

Jag har även beställt hem lite grejer till mig själv, som om jag har tur dyker upp alldeles lämpligt på torsdagen. Är ju faktiskt värd lite presenter, hehe.

Mer om det då, men om det kommer något sånt där postavi till dig syster, så är allt i sin ordning, det är bara lite grejer till lilla mig.

Jaja, det var väl allt för tillfället tror jag, nu ska jag ta och dricka upp mitt kaffe och sen blir det nog ett ryck. Kanske.

Inga kommentarer: