onsdag 28 september 2011

Hjälp

Dom ändrar överallt på internet nu verkar det som, bloglovin, här, facebook...tror att aftonbladet kommer att förändra utseende snart med.

Vad händer liksom?

Nåja, tar väl vad, fem minuter? Sen har man vant sig vid det.

Idag köpte jag nytt gymkort med, på ett annat gym här i Swords, med gymkortet så ingick det ett sex veckor långt coachingsprogram som jag kommer att börja på fredag. Läskigt.

Var på inmätning imorse och gick igenom lite hur det kommer att se ut, vad jag vill uppnå med träningen osv. Har ju aldrig haft en PT förr, inte ens tänkt tanken, men då det ingick nu då jag blev som medlem så vafan, vi provar väl!

Jag tror väl att det kommer att bli bra, gymmet i sig är stort och rymligt, mycket grejer och bra klasser, dessutom badfaciliteter. Det blir nog bra.

Ja, det var bara det jag ville säga, så nu kan vi alla fortsätta med våran dag, ha en bra onsdag.

Inga kommentarer: