måndag 19 september 2011

Tar vid där jag slutade sist...

Med att säga att så bra som jag sprang i lördags kväll, har jag aldrig gjort. Vilket jävla flow jag hade alltså, bara flög fram i ett rasande tempo!
Har nog aldrig sprungit så snabbt och lätt förr någon gång tror jag, brukar alltid kännas tungt någon gång under rundan, speciellt i början och för att i slutet bara vilja komma fram så man får börja gå, men inte i lördags, hade lätt kunnat fortsatt en bra bit till, haha!

Träningen gick väl sådär, tror det vart lite fel på en del övningar då jag fick ont lite överallt som inte var träningsvärk. Man känner ju skillnaden på sånt, av någon anledning=)
Sen kände jag redan under träningen att en övning vart helt fel, det är en skitbra övning, om man gör den rätt men vart lite ofokuserad då det var i slutet och jag var trött så trodde att jag inte skulle kunna gå på söndagen men det var inte så farligt i slutändan.

Men i alla fall!

Var en ganska seg dag igår på jobbet, väldigt långsamt att jobba själv och knappt några kunder heller, fick knappt någonting annat än kaffe sålt. Men jaja, ska ju vara såna dagar med.

Idag är jag ledig, igen, och hade inte tänkt göra just någonting, ligger fortfarande i sängen och segar så kanske blir kvar här en stund till=)

Inga kommentarer: