lördag 17 september 2011

Nytt hår idag

Så var det alltså lördag igen då, och jag skulle gå och lägga mitt utseende i någon annans händer. Har aldrig någonsin låtit något proffs färga mitt hår förut måste erkännas, så man var ju som lite nervös innan.

Men vad tycker ni, går det att visa sig ute på detta viset?



Jomenvisst vart det bra då! Jaadå, det vart det.
Kanske inte riktigt som jag vill ha det, eftersom jag vill ha det mer åt silver-vitt-hållet nu, men detta duger tills vidare.

Efter det så gick jag och handlade och vad finner man inte där om inte detta:

Yay! Havremjölken har kommit till Irland! €2.19/1 liter kanske är lite magstarkt men vafan, använder ju inte mjölk varje dag heller så kan ju köpa detta istället dom få gånger jag har behov av mjölk. Plus så får man en liten del av Sverige i kylskåpet med, är ju svenskt märke det här om ni inte redan visste det.

Justja, ni kanske ville veta vad färgningskalaset gick på med? Egentligen så vill jag inte berätta, eftersom folk tenderar att bli förbannad på mig av någon anledning för att det är så billigt här.

Men det är ju inte mitt fel så here it comes. Färgning plus klippning idag kostade....€35.

Och med det så lämnar jag er för idag, nu ska jag ta och träna litegrann, ska köra rygg och sen gå ut och springa en runda. Ha en bra helg!

Inga kommentarer: