måndag 19 september 2011

Dagens träningsoutfit







...

Kanske lite för egenkär men vafan, skitsamma!

Mina träningskläder matchar och är skitsnygga, idag svart och rosa. Igår hade jag vit sportbh och ett blått likadant linne (har ett i grönt med, €5 och skitsköna! Kommer nog att köpa fler) med mina nya svarta tights.

Men gårdagens outfit matchade mina joggingskor bättre än idag, dom är vita med turkosa detaljer, fatta chocken jag fick då jag insåg det. Här har man gått omkring och trott att man bara slängt på sig nåt för att svetta ner men nej då, värsta modelejonet här hörni.

Förutom att tränat och promenerat sig lite så har jag slängt ihop lite mat, grönsaker ihopkokat med kokosmjölk vart det, sen har jag kollat på film med, den här vart det, var ju riktigt rolig faktiskt. Ja, jag vet, ingen komedirulle men ändå, kul film=)

Är väl min sjuka humor som spökar antar jag men jag skulle gissa på att andra har skrattat till ett antal gånger dom med då dom sett den.

Så nu ska jag väl ta nåt kvällsfika och en till promenad, med lite mera tempo än den tidigare idag, och sen ja inte vet jag, dra en till rulle kanske? Upptäckte att jag hade en till som jag inte kolla på än.

Än ni då? Vad görs en måndagskväll som denna hos er?

Inga kommentarer: