lördag 1 oktober 2011

Melissa Horn

Hört talas om henne? En svensk sångerska med en röst utan like, den tjejen behöver knappt ackompanjeras alltså, helt underbar.



Idag har jag varit ledig så jag tog mig iväg i ösregnet till gymmet för att gå ett spinningspass, men jag måste erkänna att jag blev lite besviken faktiskt. På instruktören då men ni får gärna rätta mig om ni har fel, vad vet jag? Det kanske ska vara så att instruktören bara står bredvid och domderar, och kör inte passet själv liksom. Där jag kommer ifrån så pustar och stånkar och svettas instruktören lika mycket som dom andra i klassen men inte här inte...

Sen då? Kollat på film, handlat mat och suckat över vädret har jag hunnit med idag med, hösten har kommit nu, sanna mina ord. Imorgon ska jag ha träningsvärk och jobba hela dagen, förhoppningsvis blir det lugnt, då jag har svaga minnen av att man får en förjävla träningsvärk i arslet efter ett spinningspass, speciellt då det var över tre år sedan jag sist gjorde det.

Men jag vet vad som väntar mig. Hur jag ska förbereda mig för det har jag mindre koll på.

Inga kommentarer: