fredag 9 december 2011

Om tungan

Förresten så höll jag på att skita ner mig rejält tidigare idag på jobbet. Fick nämligen för mig att jag skulle prova där och då att ta ut tungpiercingen på våran toalett.

Har försökt förr nämligen men den sitter som sten tamejfan, så vart lite orolig att jag skulle vara tvungen att gå tillbaka till piercaren eller nåt för att kunna släppa på skruven litegranna.

Men inte idag inte, lyckades få upp den och skruvade ut den helt...Och tappar kulan. Lutandes över handfatet.

Och här fick Jenny uppleva sitt livs första hjärtinfarkt ska ni veta. Men man är väl snabb med händerna som tur är, och lyckades fånga upp kulan innan den hann rulla ner i avloppet.

Men nu vet jag att det går att ta ut den i alla fall, och fick tillbaka smycket med utan problem.

Sedärja, det var väl dagens mest aktionfyllda upplevelse får jag väl erkänna.

Nu ska jag äta ett äpple med jordnötssmör och kolla in om det inte finns några snygga smycken att skicka efter från Thailand. Hepp!

Inga kommentarer: