måndag 12 december 2011

Ny vecka - Wohoo! ..typ..

Inatt drömde jag att jag vaknade upp, och det hade snöat här. Jag kollade ut genom mitt fönster och ett tjockt vitt täcke låg över Swords. Vad underbart, tänkte jag.

Sen vaknade jag och så var den dagen förstörd.

Ingen snö, men en stor jävla sol som bländade istället. December, vad hände egentligen?

Så jag låg och snoozade i två timmar innan jag äntligen klev upp. Gick ner för att göra frukost och upptäckte att "någon" tagit av min mjölk.

Måndag = ruined day.

Jag vill ha snö.

Kom precis på att det är vad? 12 dagar kvar till jul nu, måste börja kika efter lite julkort. Jag är ju som bekant sämst på att köpa julklappar och kommer inte göra det i år heller (tar igen det med råge nästa år, lovar!) men ett par julkort kan man väl kunna få iväg i tid i alla fall.

Nåja, ska iväg och jobba nu igen, måste borsta lite tänder och fixa lite hår först bara, så man i alla fall ser respektabel ut.

Hoppas ni har en bra dag!

Inga kommentarer: