lördag 25 december 2010

God juldag på er!

Ja jag kom hem till Hudiksvall igår natt strax innan tolv, bara 29 timmar senare än planerat men fortfarande bättre än många andra som fortfarande sitter fast ute på Europas flygplatser.

Har fått en god natts sömn och tror att jag ska ta en promenad runt Lillfjärden nu faktiskt, om den är plogad vill säga, Jesus! Vad med snö ni har här!

Här ska knäppas kort och visas upp i Swords till veckan ska ni veta;)

Så det blir nog inte så mycket tid till uppdaterande just i helgen, då jag om några timmar ska bylta på mig hembygdsdräkten och fara upp till Tallbacken och fira min mors 50-årsdag, och imorgon blir det lite lill-jul hos min far och mina syskon, kanske att jag hinner träffa några kompisar också mellan varven, vill ni träffas så släng iväg ett sms eller annat meddelande så ska jag försöka klämma in er!

Så ha en bra och mysig helg allehopa, hoppas att ni spenderar den med dom ni älskar och håller nära, precis som jag.

Inga kommentarer: