onsdag 14 juli 2010

Oh, the luck

Vet ni vad? I måndags så var det exakt två veckor kvar innan jag slutar jobba, om två veckor idag så håller jag på att packa för fullt inför min hemresa, jag kommer antagligen att stå och vela och oroa mig skitnödig över alla jävla kläder som jag har och vill ha med mig hem. För alla dessa saker måste helt enkelt väga mer än dom 28 kg som jag får ta med mig på flyget.

Vill ni veta en annan sak? Om två veckor igår så kommer jag att lämna tillbaka alla mina arbetskläder, nyckel till mitt skåp och hämta ut min sista lön, och vet ni vad som hände i måndags kväll då jag gjorde det sista finliret på jobbet innan stängning?

Jag hade sönder sulan på min ena arbetssko. 2 veckor innan jag ska sluta, så har jag sönder dessa säkerligen svindyra arbetsskor.

Inte nog med att dom stinker apa, eftersom jag inte vågar tvätta dom i maskin som jag annars gör med mina privata skor då dom börjar lukta, utan nu är dom trasiga också!

Starkt jobbat P-G.

Inga kommentarer: