lördag 31 juli 2010

Hemma igen

Ja, nu har jag varit hemma i Hudik i 3 dagar. Bloggen får ligga nere ett litet tag till, då detta mest är ett mellanläge nu, jag har precis avslutat min Parisvistelse, och på måndag åker jag till Rättvik för att spendera en hel vecka där med att grilla, dricka avslagen öl, gå runt i mina snygga sommarklänningar(om vädret tillåter, peppar peppar!) och se på vackra, vackra veteranbilar.

Classic Car Week måste vara året bästa vecka, utan tvekan.

Efter det så ska jag börja planeringen med att åka till London, som det ser ut att bli nu. Jag är ju inte helt hundra än, eftersom jag kommer att börja skicka mitt CV till olika jobb över hela Storbritannien med omnejd.

Vi får se helt enkelt. Jag gör en favorit i repris, det var ju exakt såhär jag gjorde för ett år sedan också, enda skillnaden är att jag antagligen inte kommer att stanna kvar i Sverige tills jag faktiskt funnit ett jobb, utan jag kommer nog att åka om ca två veckor oavsett vad.

Men tills dess, så kommer jag att njuta av min ledighet här hemma, knäppa gôrmycket kort nästa vecka och försöka att visa att jag lever lite då och då.

Tills dess det händer någonting intressant, todeloo så länge.

Inga kommentarer: